[orasi] Re: ΜΗΝΥΜΑΑΥΤΟΜΑΤΟΥΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΠ.Σ.Τ. 15/10/2010

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Oct 2010 17:44:17 +0300

δηλαδή μόνο οι νόμοι του 2010 μας ενοχλούν; προηγούμενοι νόμοι δε μας
θύγουν; εκείνος του Σιούφα, εκείνος του Ρέπα και αργότερα εκείνος της
Πετραλιά όπου εκείνοι που είναι μετά το 1993 διορισμένοι έχουν απόλεια στο
απολίτου αναπηρίας μας αφήνουν αδιάφορους; τι θυμίθηκα όμως κι'εγώ; παλιά
ξινά σταφίλια.