[orasi] Re: ΑυτόματοςτηλεφωνητήςτηςΠεριφερειακήςΈνωσηςΚεντρικήςΜακεδονίαςτουΠΣΤστις 14/5/2010

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>, <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 May 2010 10:28:23 +0300

Λοιπόν, τα καλύτερα τρίγωνα που έχω φάει τα έχει ένα μικρό σχετικα
Θεσσαλονικιώτικο ζαχαροπλαστείο με την επωνυμία Αντρέας. Πρέπει να έχει 3-4
μέσα στην Θεσσαλονίκη ένα εκ των οποίων είναι στην γειτονιά μου στον Εύοσμο.
Καμιά φορά τα γνωστά ζαχαροπλαστία (λόγω του ότι είναι στο κέντρο και τα
βρίσκουν ποιο εύκολα οι μη Θεσσαλονικής) δεν είναι πάντα και τα καλύτερα.
Άσε που στις περισσότερες των περιπτώσεων τα τα επώνυμα μαγαζιά υγειονομικού
ενδιαφέροντος ξεκίνησαν παλιά με τοπ ποιότητα, αλλά όταν άλλαξαν χέρια (είτε
φρανζάϊζινγκ, είτε σε απόγωνους) χάλασαν πολύ. Παράδειγμα ένα
λουκουματζίδικο στην Ομόνοια το οποίο υπάρχει απ' το 1950. Ο περισσότερος
κόσμος (χωρίς γευστικό κριτίριο) το θεωρεί τοπ επιδεί βλέπει την ταμπέλα.
Ξέρεις πως λειτουργούν αυτά... Εκεί βρομάει καμένα λάδια. Πολλές φορές τα
καλύτερα είναι κριμένα σε κάποια γειτονιά. Βέβαια, υπάρχουν και οι εξερέσεις
όπως: Τενκερλής ο οποίος έχει τα ξακουστά τσουρέκια με με διάφορες γεμίσεις
και επικαλύψεις, αλλά τα υπόλοιπα του είναι μάπα. Επίσης, ο Χατζής ο οποίος
χρησιμοποιεί βουβαλίσιο γάλα και έχει καταπληκτικό παγωτό καημάκη. Ξέρεις,
εκείνο το μαστιχοτό παγωτό που έχει εκλύψει και όχι αυτά τα ξενέροτα
νερομπούμπουλα. Ο Χατζής έχει και καλό Καζάν Τνιπί αν και έχω φάει πάλι σε
συνοικιακό λίγο καλύτερο.
Οχ Παναγιά μου, πίνασα ο άνθρωπος