[orasi] Re: ριξτε μια ματιάστο 13.

  • From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsak27@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 May 2011 02:32:43 +0300

Εγώ αναρωτιέμαι, πώς θα ανακαλύψουν τους ανάπηρους Μαημού;
Γιατί δεν αναφέρονται τα πρόσθετα δικαιολογητικά που θα πρέπει να
προσκομίσει ο τυφλός δικαιούχος;
Αν ο οφθαλμίατρος που θα συμπληρώσει αυτό το έγγραφο είναι απο νοσοκομείο
και επίσης θα το σφραγίζει και ο διευθυντής του Νοσοκομείου, γιατί δε
διευκρινίζεται εάν θα είναι ένα οποιοδήποτε νοσοκομείο, ή εάν θα πρέπει
υποχρεωτικά να πάμε σε πανεπιστημιακό, ώστε να περάσουμε και απο υγεονομική
επιτροπή.
Στο έγγραφο, θα συμπληρώνεται το είδος της πάθησης, η κατάσταση της τύφλωσης
του κάθε ατόμου και το εάν είναι αναστρέψιμη ή όχι.
Αναρωτιέμαι, εάν κάποιος είναι ανάπηρος μαημού και έχει λαδώσει τους πάντες,
πώς θα του συμπληρώσει ο γιατρός ότι η κατάσταση είναι αναστρέψιμη;
Τόσο χαζός θα είναι ώστε να χάσει το επίδωμα;
Επίσης, πώς θα αποδεικνύεται και θα διασταυρώνεται τα όσα γράφονται στο
έγγραφο είναι αληθινά ή όχι;

Εγώ πιστεύω ότι όλη η διαδικασία είναι για να μπαίνουμε σε νέες ταλαιπωρίες
και σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.