[orasi] Re: Αρρώστησες; ... 5 ευρώ!

  • From: "Anastasia Brenta" <banastasia@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Jan 2011 22:02:21 +0200

Να προσθέσω σε αυτό το σημείο την προσωπική μου εμπειρία. Θυμάμαι παραμονή
πρωτοχρονιάς. Σε λίγη ώρα θα υποδεχόμασταν το 2001. Εργαζόμουν στα εξωτερικά
ιατρεία  του Ιπποκρατείου αφού είχε εφημερία. Πανικός γινόταν. Οι πάλιότεροι
μού έλεγαν:
"τους βλέπεις όλους αυτούς; Δώδεκα παρ τέταρτο θα μείνουν ελάχιστοι."
Δεν τους πίστευα. Σκεπτόμουν πως μια τέτοια μέρα κανείς δε θα ήθελε να είναι
στο νοσοκομείο. Και όμως είχαν δίκαιο. Στις δώδεκα παρά τέταρτο υπήρχαν
περιστατικά που μετρούνταν στα δάκτυλα. Κατά ένα περίεργο τρόπο κατά τις μια
και κάτι η αίθουσα είχε πάλι γεμίσει. Ακόμη προσπαθώ να εξηγήσω αυτή τη
συμπεριφορά. Πάντως  όπως μου είχαν πει οι παλαιότεροι στη δουλειά αυτό
γίνεται κάθε φορά. Μοναξιά; Φόβος μήπως τους βρει ο καινούριος χρόνος μέσα
στο νοσοκομείο;Κάτι άλλο; Δε γνωρίζω. Οι υποθέσεις και τα συμπεράσματα δικά
σας.
Φιλικά
Νατάσα