[orasi] Re: Εξαίρεσητουεπιδόματοςανικανότηταςτωντυφλών,παραπληγικών - συνταξιούχωντουΔημοσίουαπότηνπαρ. 2 του άρθρου 1 του 3833/2010

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 May 2010 20:16:47 +0300

καλησπέρα. γιατί κάποια απο τα μηνύματά σου ερχονται δυό φορές;οσο για το εν
λόγω θέμα, ο νίκος εχει δίκιο. ασφαλώς δεν μπαίνει αντιπαραθετικά.ο ανθρωπος
εβαλε σαφέςερώτημα.αλλες ειναι οι ανάγκες των συνταξιούχων κιάλλες εκείνες
των εργαζομένων; δεν εχουμε ολοι τις ιδιες ανάγκες; κάποτε αν θυμάσαι
συμμφωνούσαμε ολοι στην κοινωνική σύνταξη ολων.  το θέμα
τώρα βέβαια ειναιτι θα γίνει με τους συνταξιούχους που θάρθουν αργότερα, και
που εχουν διοριστεί μετά απο το 93 αν δεν κάνω λάθος.  ----- Original
Message -----