[openyourmind] Re: μια πρόταση για τοskype

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jun 2011 01:16:35 +0300

Καλησπέρα Γιώργο,έχει μια βάση αυτό που λέςαλλά λέω να το κρατήσω έτσι όπως έχει.. Αλλωστε υπάρχει επιλογή να αποκλείσεις τυχών κλήσεις απο διάφορους άγνωστους και να επιτρέπεται μόνο σε εκείνους που έχεις προσθέσει στις επαφές σου!! Αν βέβαια στη συνέχεια προκύψει κάποιο θέμα μπορώ να το αλλάξω,άλλωστε στο χέρι μου είναι οποιαδήποτε στιγμή,να κάνω ότι αλλαγή χρειαστεί!!Το ξέρω πως το είπες με όλη την καλή σου διάθεση και σε ευχαριστώ για αυτό,να είσαι καλά,καλό ξημέρωμα!!

φιλικά         Αννα-    Μαρία
Στις 29/6/2011 5:22 μμ, ο/η GIORGOS SYMEONIDIS έγραψε:
    Hello, open the voice file.

Voice message made with: JDVoiceMail
http://www.jdvoicemail.vze.com/download.html
It's 100% freeware!