[openyourmind] Re: Σχετ: [openyourmind] Και τώρα μια ποιητική αφιέρωση στην αγαπημένη λίστα της open your mind !!!

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Apr 2012 23:56:44 +0300

Να σαι καλά κορίτσι μου γλυκό! Χαίρομαι πάρα πολύ που σας άρεσε τόσο!
απλα μαρεσεις παρα παλυ  ευχαριστω δεν εχω αλλα λογια
*Απο:* ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
*Προς:* openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
*Στάλθηκε:* 6:10 μ.μ. Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012
*Θεμα:* [openyourmind] Και τώρα μια ποιητική αφιέρωση στην αγαπημένη λίστα της open your mind !!!

Καλησπέρα σας αγαπητοί φίλοι και φίλες της λίστας μας! Άννα Μαρία, επιτέλους, η ώρα που περιμένατε να συνθέσω ένα ποίμα - ύμνο και για τη λίστα μας έχει επιτέλους φτάσει! Μόλις σήμερα το έγραψα για τη λίστα μας. Εύχομαι να σας αρέσει!!! Απολαύστε το λοιπόν.....

« ΓΙΑ  ΤΗ  ΛΙΣΤΑ  ΜΑΣ ! » ,  της Ζωής Σωτηρίου

Το  δύο  χιλιάδες  έντεκα  εφτιάχτηκε  μια  λίστα,
κοινότητα  ηλεκτρονική,  από  έναν  σπεσιαλίστα.
Open  your  mind  την  είπανε  οι  δυο  διαχειριστές  της
έδωσαν  σώμα  και  ψυχή,  οι  θεμελιωτές  της !

Φωσκόλου  Άννα  Μαρία  ήτο  η  μήτηρ  της  ιδέας
και  Κωνσταντίνος  Κούβαρης  ο  υλοποιητής  της .
Ευχάριστα  ενταχθήκαμε  στο  κλίμα  της  παρέας
και  όλοι  αποτελέσαμε  το  σώμα,  τη  ψυχή  της.

Δεκτά,  καλοδεχούμενα  είνʼ  όλα  μας  τα  μέλη
με  πλήρη  όραση  ή  χωρίς  αλλά  και  μειωμένη.
Εδώ  τα  μάτια  της  ψυχής  μετράει  το  πόσο  βλέπουν
γιʼ  αυτό  και  ανοιχτά  μυαλά  πρέπει  να  συμμετέχουν!

Εδώ  δυό  κόσμοι  ανθρώπινοι  αλληλοεπιδρούνε,
καθένας  απʼ  τον  άλλονε  να  μάθουν  προσπαθούνε.
Είναι  τα  θέματα  πολλά,  αν  θες  να  συμμετέχεις,
δοκίμασέ  το  και  θα  δεις,  πόσα  οφέλη  θα  έχεις!

Εγώ  πάντως  ως  βλέπουσα  αυτό  έχω  καταλάβει,
πόσα  ζωής  μαθήματα  έχω  από  σας  πάρει.
Μα  πάνω  απʼ  όλα  χαίρομαι  και  για  τη  γνωριμία  μας,
γιατί  μες  απʼ  τη  λίστα  αυτή  γεννήθηκε  η  φιλία  μας!

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

openyourmind@xxxxxxxxxxxxx <mailto:openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
openyourmind-request@xxxxxxxxxxxxx <mailto:openyourmind-request@xxxxxxxxxxxxx>