[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Τί θα λέγατε για ένα voice mail;

  • From: "emily" <emily89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jun 2011 11:10:30 +0300

To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, June 28, 2011 11:06 AM
Subject: [openyourmind] Re: [openyourmind] Τί θα λέγατε για ένα voice mail;

καλημερα σε ολους! αν και με τους περισσοτερους δεν γνωριζομαστε, θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας μια προσωπικη μου επιτυχια. χθες, ολοκληρωσα τις εξετασεις στο πανεπιστημιο και τον οκτωβρη ορκιζομαι. αυτα τα τεσσερα χρονια, κοπιασα πολυ για να τα καταφερω και ειμαι πολυ χαροθμενη πια. και οσο για το voice-mail, συμφωνω απολυτα. ----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU" <firefly.tinos@xxxxxxxxx>