[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Κατεβάστε δωρεάν ηλεκτρονικά βιβλία σε pdf, epub | free-ebooks.gr

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Oct 2011 02:06:51 +0300

Ευγενια μου ενα προγραμα ειναι κορυφή με αυτο μπορεις να κανεις τα παντα. ABBYY FineReader Professional Edition 11.Πας στην επιλογή γρηγορες εργασιες ανηγεις το υπομενου που λεει αρχεια εικονας pdfσε word, κανεις διερευνηση πατας ανοιγμα, και στο μεταφερει στο wordΣτις 18/10/2011 1:31 πμ, ο/η jennyjostamati@xxxxxxxxx έγραψε:
καλησπέρα σε όλους!
μόλις τώρα διάβασα τα μηνύματα και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον.
μόνο που εγώ, όντας γνωστή άσχετη στα τεχνολογικά ζητήματα, δεν ξέρω πώς να ανοίξω ένα pdf, ώστε να μπορώ να το διαβάσω. μήπως μπορεί κανείς να με διαφωτίσει σχετικά?
ευχαριστώ.

-----Αρχικό μήνυμα----- From:  ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Sent: Tuesday, October 18, 2011 12:52 AM
To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [openyourmind] Re: [openyourmind] Κατεβάστε δωρεάν ηλεκτρονικά βιβλία σε pdf, epub | free-ebooks.gr

Παιδιά έριξα μια ματιά στην ιστοσελίδα που μας προτείνει ο Κώστας και
κατέβασα και ένα βιβλίο σε pdf. Δεν το έχω βέβαια ανοίξει ακόμα για να δω
την ποιότητα του εγγράφου. Νομίζω ότι είναι μια πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα
ιστοσελίδα!
Ευχαριστούμε Κώστα!
----- Original Message ----- From: "Κούβαρης Κώστας" <kostaskouv@xxxxxxxxx>