[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Ποιός ξέρει Ισπανικά?

  • From: <jennyjostamati@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Oct 2011 22:48:54 +0300

ΑΧ ΕΠΙΤΈΛΟΥς! ΚΆΠΟΙΟς ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΆ! ΕΊΝΑΙ ΥΠΈΡΟΧΑ!! ΒΈΒΑΙΑ Μ'ΈΧΕΙ ΠΙΆΣΕΙ ΈΝΑς ΠΑΝΙΚΌς ΕΠΕΙΔΉ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΆΝΩ ΕΝΤΑΤΙΚΆ, ΓΙΑΤΊ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΤΟ ΧΑΡΤΊ, ΑΛΛΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΔΕΝ ΒΛΈΠΩ ΤΗΝ ΏΡΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΩ!!!

ΉΔΗ ΤΟ ΣΚΆΝΕΡ ΜΟΥ ΚΛΕΊΝΕΙ ΤΟ ΜΆΤΙ, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Emily
Sent: Thursday, October 13, 2011 10:07 PM
To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Ποιός ξέρει Ισπανικά?

καλησπερα σας! αυτα ειναι ετσι να σας ακουω να ενδιαφερεστε για τις ξενες
γλωσσες!!! εγω παντως μετα τα αγγλικα, τα ιταλικα και τα ισπανικα θελω να
μαθω γερμανικα και αραβικα. πιστευω οτι ειναι πολυ ομορφο να ξερεις ξενες
γλωσσες και να μπορεις να επικοινωνεις με διαφορετικους λαους. και η μουσικη
ομως. να ακους τραγουδια κ να γνωριζεις τι συμαινουν. ευακι αν αρχισεις
γερμανικα θελω κι εγωωωωωωωωωωωωωω!
----- Original Message ----- From: <jennyjostamati@xxxxxxxxx>