[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: σαν σήμερα, 5 μαίου 2010

  • From: ευγενία <jennyjostamati@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2011 20:38:56 +0300

κύριε μιχάλη, σας ευχαριστούμαι πολύ.
  ----- Original Message -----
  From: mlaspas
  To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, May 05, 2011 4:52 PM
  Subject: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: σαν σήμερα, 5 μαίου 2010

  Καλησπέρα  σε όλους τους φίλους και φίλες της open your mine!

  Συγχαρητήρια στην Ευγενία για το άρθρο της και σε σένα Άννα Μαρία για τα
σημερινά ορχηστρικά κομμάτια, ξέρω μου τα αφιερώνεις, άν και σου διέφυγε να το
κάνεις, αστειεύομαι φυσικά.

  Άννα-Μαρία, πριν λιγη ώρα έγινε η κηδεία δημοσία δαπάνη, του Απόστολου Σάντα,
του ανθρώπου που κατέβασε τη Γερμανική σημαία από την Ακρόπολη.

  Ήταν μόνο 20 χρονών όταν το έκανε μαζί με τον Μανώλη Γλέζο.

  Πάντα η νεολαία πρωτοπορεί και κυρίως σήμερα που είναι καλύτερη όλων των
προηγουμένων γεννεών.

  Είναι η άποψή μου.
  Φιλικώτατα
  Μιχάλης