[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: καλημερα σε ολους

  • From: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ <kousteni@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Nov 2011 00:04:14 +0200

από όπου και αν το πιάσεις Πιλαρ σαπίζει μέρα με τη μέρα το σύστημα!...
Θα γυρίσει όμως ο τροχός και μια μέρα θα είναι όλα αλλιώς! Σίγουρα μετά την ύφεση έρχεται η άνθιση της οικονομίας και τουμπαλιν. Το ζήτημα είνια όμως πόσο καιρό θα πάρει να γυρίσει ο τροχός! Γιατί όπως λέει και ο ποιητής για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή και τα λοιπά! Μέχρι τότε ας θυμόμαστε όλοι τις τρεις επιθυμίες του Μ Αλεξάνδρου πριν πεθάνει. Αξίζει τον κόπο! ----- Original Message ----- From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>