[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Ήξερες ότι......

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 07 Jul 2011 02:23:41 +0300

Σου εύχομαι περαστικά,καλό θα ήταν να κάνεις το λεγόμενο RASH TEST ,είναι ένα τέστ στο οποίο σου τοποθετούν διαφόρων ειδών αλλεργιογόνα και μπορούν να εντοπίσουν ποίο είναι αυτό που σου προκαλεί την αλλεργία.Ρώτησε τον γιατρό σου αν γνωρίζει για ένα φάρμακο που λέγεται AERIOUS ,ξέρω απο την μητέρα μου που έχει κατα καιρούς έντονα τέτοια συμπτώματα ιδίως όταν φάει ψάρι ή χοιρινό και αυτό το φάρμακο την έχει βοηθήσει πολύ., Υπάρχει και ένα φυτικό εκχύλισμα που ονομάζεται Schweden Bitter που σημαίνει Σουηδικό πικρό,μπορείς να ψάξεις και εσύ ίσως σε βοηθήσει ,απο όσο ξέρω είναι 100 τοις εκατό φυτικό,παρακάτω σου έχω μια συνοπτική αναφορά,αν νομίζεις πως μπορεί και να βοηθήσει,ίσως μπορείς να το δοκιμάσεις... χρησιμοποιήθηκε κατα κόρον στην κεντρική Ευρώπη, ενώ ακόμα και σήμερα η αποτελεσματικότητα του κατα πολλών παθήσεων προκαλεί την αναζήτηση επιστημονικώς του μυστικού αυτού βοτανικού μίγματος.

Το Schweden Bitter είναι ένα προσεκτικά ισορροπημένο μίγμα απο 16 βότανα που προετοιμάζεται σε καθαρό οινόπνευμα χωρίς κανένα γλυκαντικό. Αυτό παράγει ενα πικρό αλλά ευχάριστο, αρωματικό ποτό.Είναι κατάλληλο όχι μόνο για πόσιμη χρήση αλλά επίσης εξαιρετικά αποτελεσματικό όταν εφαρμόζεται εξωτερικά.

Οδηγίες για πόσιμη χρήση

Προληπτικά: κάθε πρωι και βράδυ απο μία κουταλιά της σούπας αραιωμένη σε χυμό ή νερό.

Για κάτι σοβαρότερο: πρψί ,μεσημέρι, βράδυ απο μια κουταλιά της σούπας αραιωμένη σε χυμό ή νερό.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μισή ώρα πρίν και μισή ώρα μετά τη λήψη,αποφύγεται την κατανάλωση γαλακτοκομικών.

Οδηγίες για εξωτερική χρήση:

Εμποτίζουμε βαμβάκι ή γάζα με Schweden Bitter και εφαρόζουμε στην πάσχουσα περιοχή,την οποία προηγουμένως έχουμε καλύψει με αλοιφή άρνικας. Κατόπιν καλύπτουμε με ένα κομμάτι πλαστικής μεμβράνης και τα τυλίγουμε όλα με ένα επίδεσμο. Η κομπρέσα πρέπει να παραμείνει στην περιοχή τουλάχιστον για 2 ώρες ή αν είναι
ανεκτή όλη τη νύχτα.Όταν αφαιρεθεί πουδράρουμε το δέρμα με ταλκ.
 έγραψε:
Καλησπέρα και σε σένα Άννα Μαρία
Καλά είμαι σχετικά! Εδώ και 2 εβδομάδες με ταλαιπωρεί μια αλλεργία με εξανθήματα σε όλο μου το σώμα και μου έχει τσακίσει το νευρικό σύστημα! Είμαι με κορτιζόνη και αντισταμινικά και προσπαθώ να παραμένω ψύχραιμη! Κατά τα άλλα όμως μια χαρά!!!Εδώ καλοκαίρι δεν μπορείς να πεις ότι έχουμε!Είναι λίγο ότι να 'ναι ο καιρός και γι' αυτό περιμένουμε να έρθει η ώρα των διακοπών.....μπας και ζεσταθεί το κοκαλάκι μας!
Ελπίζω κι εσύ αλλά και όλη η παρέα να περνάτε επίσης όμορφα!
Καλό βράδυ!

--- Στις *Πέμ., 07/07/11, ο/η ANNA-MARIA FOSKOLOU /<firefly.tinos@xxxxxxxxx>/* έγραψε:

    Από: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
    Θέμα: [openyourmind] Re: Ήξερες ότι......
    Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
    Ημερομηνία: Πέμπτη, 7 Ιούλιος 2011, 0:21

    Καλησπέρα Ιωάννα,πολύ ενδιαφέρον το άρθρο ,πραγματικά τα
    περισσότερα δεν ήξερα την προέλευση τους και πώς καθιερώθηκαν...
    ελπίζω να είσαι καλά  και να περνάς ένα όμορφο καλοκαίρι!
    Στις 6/7/2011 11:08 μμ, ο/η IOANNA BARTANIDOU έγραψε:
    Ήξερες ότι :

    Η γνωστή συνοικία «Πατήσια» ονομάστηκε έτσι από την αντίστοιχη
    τούρκικη λέξη που σημαίνει: τα κεκτημένα αγροκτήματα!

    Οι οδηγοί των πρώτων αυτοκινήτων ατμού ονομάστηκαν «σοφέρ»,
    δηλαδή «θερμαστές», γιατί ζέσταιναν το νερό της μηχανής πριν
    ξεκινήσουν!

    Η ακριβής εξήγηση της φράσης «Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή
    κανέλα» δεν έχει σχέση με κανέλλα ή άλλα καρυκεύματα, αφού
    σημαίνει «Έρχομαι από την Κωνσταντινούπολη και σε προσκαλώ να
    έρθεις στην κορυφή»!

    Όταν αποκαλούμε μια κοπέλα «Σουσουράδα», κυριολεκτικά σημαίνει
    αυτή που κουνά τα οπίσθιά της!

    Στον γνωστό άθλο του Ηρακλή, τα «χρυσά μήλα των εσπερίδων» ήταν
    ... πορτοκάλια!

    Η γνωστή συνοικία των Αθηνών ονομάστηκε «Κολωνάκι» από ένα
    κολωνάκι που ήταν χτισμένο εκεί για προληπτικούς λόγους, όπως
    συνηθιζόταν κατά την Τουρκοκρατία!

    Η φράση «του πήρε τον αέρα» προέρχεται από την αρχαιότητα και την
    εκμετάλλευση του ανέμου κατά τις ναυμαχίες έναντι του εχθρού!

    Η φράση «έφαγε χυλόπιτα» προέρχεται από το παρασκεύασμα χυλού που
    έδιναν παλιά οι ψευτογιατροί για τον περιορισμό του καημού των
    ερωτευμένων!

    Για να καταφέρει να περπατάει με τον περίφημο σέξι τρόπο της, η
    Μέριλιν Μονρόε είχε πριονίσει ένα κομμάτι από το τακούνι του ενός
    παπουτσιού της
    !

    Aν και ο πλυθυσμός της Kίνας ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο, τα
    επίθετα είναι κάτι περισσότερο από διακόσια.

    πηγη: www.sansimera.gr <http://www.sansimera.gr>