[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: [openyourmind] Η ιστορία της λαγάνας!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Feb 2012 17:48:50 +0000 (GMT)

αχχχ ολοι την τιμουμε δεοντος !!!!!!!!!!

 Απο: emily <emily89@xxxxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 10:17 μ.μ. Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: [openyourmind] Η ιστορία της λαγάνας!

Λαγάνα, απλά λαχταριστή! Δέν ξέρω για εσάς πάιδιά αλλα έγω την τημώ δεόντως..
Καλή Καθαρά Δευτέρα σε όλους
----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU"
<firefly.tinos@xxxxxxxxx>