[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Εχε γεια Μουαμάρ

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Oct 2011 21:19:31 +0300

      ΜΜΜ ΕΓΩ ΠΑΛΥ ΤΟΝ ΛΕΙΠΑΜΕ.
  ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΙΚΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΙΣΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ
ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ...
  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
ΗΓΕΤΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΝΕΥΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΣΕ
ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΟΙ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.
  ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ
ΕΙΜΑΙ ΚΡΙΤΗΣ ΤΟΥ.