[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Ποιός ξέρει Ισπανικά?

  • From: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ <kousteni@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Oct 2011 22:33:21 +0300

Έτσι είναι! Αν δεν έχεις ένα καθηγητή να σου δίνει το ρυθμό του διαβάσματος και να σε έχει σε εγρήγορση συνέχεια είναι δύσκολο να μάθεις την οποιαδήποτε ξένη γλώσσα ως αυτοδίδακτος. Λέγοντας να μάθεις εννοώ να την πάρεις σοβαρά και να πας ακόμα και για κάποιο δίπλωμα. Ρόλο βέβαια παίζει και ο καθηγητής και το πόσο ταιριάζει ο μαθητής με αυτόν. Για αρχή πάντως καλή είναι η απλή μελέτη των σημειώσεων της Τατιάνας ας πούμε! ----- Original Message ----- From: "Tatiana Nisioti" <anisioti@xxxxxxxxx>