[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: http://www.tuned.gr/kosmos/kosmos/11560-kalisteia

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 28 Mar 2012 23:02:52 +0100 (BST)

 δεν το καταλαβα οντως  δενθα ξαναγινει  !!!!! φυσικα και παιζει απολιτο ρολο
η συμβολη  των γωνιων  !!!!!

________________________________
 Απο: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 11:45 π.μ. Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: http://www.tuned.gr/kosmos/kosmos/11560-kalisteia

καλημέρα Αλεξάνδρα! είμαι σίγουρη πως έγινε καταλάθος,αλλά θα ήθελα να σε
παρακαλέσω να γράφεις στο θέμα τον τίτλο και όχι την πηγή!! πάντως να δώσουμε
συγχαρητήρια σε αυτόν τον χειρούργο έκανε τέλεια δουλειά,έτσι? τους ξεγέλασε
όλους η κοπελιά να πώ τώρα,θα βγώ ψεύτρα!!χαχαχαχα!τί να πεις! όλοι έχουν
δικαίωμα στην ομορφιά,ποιός ξέρει τί του έλεγε η μανούλα του όταν ήταν μικρό
αγόρι και έγινε κορίτσι!! γιατί σε αυτά τα θέματα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η
συμβολή της μητέρας και αν υπάρχει και η γενετική προδιάθεση εεε δεν θελει και
 πολύ να γίνει η αλλαγή!Στις 27/3/2012 1:18 πμ, ο/η Alexandra Hliakh έγραψε: