[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: διαβάστε τί έχει βγεί σε ψηφοφορία σε forum της Αμερικής!!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 28 Nov 2011 18:37:05 +0000 (GMT)

νομίζω πως η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι θέμα  πολλά χρόνια δεν είναι άγνωστο όστε για τα
νησία  αααααχ αν δεν ξεπουληθούμε  τελικά δεν γίνετε τίποτα παιδιά που θα
φτάσει αυτός ο ξεφτηλησμός  πραγματικά δεν ξέρω ρε παιδιά

________________________________
 Απο: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 2:54 μ.μ. Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011
Θεμα: [openyourmind] Re: διαβάστε τί έχει βγεί σε ψηφοφορία σε forum της
Αμερικής!!

Εγώ λεω να κάνουμε και εμεις μια ψηφοφορια για να δουμε σε ποιων
    ανηκουν η Η.Π.Α, στους απεικιοκράτες???????????????  ή στους
    Ινδιάνους??????????????? Χα Χα Χα.Στις 28/11/2011 2:58 μμ, ο/η
    anna-maria foskolou έγραψε:
 Μου φάνηκε αξιοσημείωτο ότι διακηβεύεται το όνομα της Μακεδονίας σε τέτοιου
είδους forum  ,που ούτε καν γνωρίζουν την ετυμολογία της λέξης ελληνικό,και
βγήκε κάτι τέτοιο ως θέμα μιας ψηφοφορίας απο ανθρώπους που είναι άσχετοι και
έχουνπλήρη άγνοια της κατάστασης.. δεν είναι εκτός πραγματικότητας? δεν σε
κάνει να απορείς για το πού βαδίζει το όλο θέμα ?δεν ξέρω απλά
αναρωτιέμαι...πάντως Κώστα πολύ πετυχημένο το ηχητικό μήνυμα...
>Στις 28/11/2011 1:13 μμ, ο/η  ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ έγραψε:

          τιποτα να τους στειλω και στα Αμερικάνικα μια απαντηση για το
          τι εστι Μακεδωνία.Ακούστε το παρακατω ετσι για να το
          καταλαβουν η φιλοι μας η Αμερικανοι.

            διάβΑσα..επισκεύθηκα την σελίδα και είναι
            πραγματικότητα..έχουν βγάλει σε σφυρί την Μακεδονία και
            εμείς...και το πιο τρελό,διάβασα πιο κάτω τα σχόλια ΤΟΥ
            FORUM, και ένας ρωτούσε τί σημαίνει το hellenic ? Επειδή η
            ερώτηση που απαντάς με ναι ή όχι είναι η εξής ; IS
            MACEDONIAHELLENIC?ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ ΠΟΥ ΈΛΑΒΑ:

            για το αν η Μακεδονία είναι Ελληνική ή όχι. Μπείτε, ψηφίστε
            και διαδώστε το σε όσους ξέρετε!
            ούτε τίποτε. Μόνο επιλέγετε το Yes και μετά βλέπετε το ως
            τώρα αποτέλεσμα.