[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: η apple παρουσιάζει το siri στο iphone 4s

  • From: Χρυσέλλα Λαγαρία <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Oct 2011 16:02:31 +0300

λογικά θα μπουν στην πορεία και τα Ελληνικά, εκτός από τα Ελληνικά στο siri
όμως πραγματικά ζήλεψα τη διαφήμιση!

θα ήθελα και στη χώρα μου να δω κάποια στιγμή μια τυφλή κοπέλα να διαβάζει κάτι
σε Braille και δίπλα της να κάθεται ένας σκύλος οδηγός.. και όλο αυτό σε
διαφήμιση...

οι διαφημίσεις κατα κύριο λόγο αναπαράγουν στερεότυπα... στις ΗΠΑ λοιπόν αυτό
είναι το στερεότυπο για όσους έχουν προβλήματα όρασης... το Ελληνικό πιο
είναι?? να μην το αναπτύξω καν! και φυσικά υπεύθυνοι γιαυτό ήμαστε όλοι,
βλέποντες και μη βλέποντες!

μελαγχόλησα όμως αρκετά και δεν μ'αρέσει!

εκμεταλλευτείτε το απόγευμα όσοι βρίσκεστε εγκλωβισμένοι όπως εγώ στο σπίτι σας
λόγω απεργιών για να κάνετε κάτι που αληθινά θα σας φτιάξει τη διάθεση! καλό
απόγευμα!

υγ. ρεπορτάζ και από περιοχή 2 χλμ. απ'το κέντρο της Αθήνας, πραγματικά γίνεται
χαμός! κάθε 10 λεπτά περνάει και ένα πυροσβεστικό... stay home λοιπόν για την
ώρα οι Αθηναίοι τουλάχιστον