[openyourmind] Re: Σχετ: [openyourmind] Re: XRONIA POLLA

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 24 Apr 2012 00:05:55 +0300

Χρόνια πολλά κι από μένα Αιμιλία και Άννα Μαρία σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το υπέροχο άρθρο σου και για τις ευχές σου και ανταποδίδω!Αλεξάνδρα μου, μου φαίνεται αυτό πρέπει να σκεφτόμαστε και να παίρνουμε δυνάμεις! Καλό βράδυ σε όλους σας

Στις 23/4/2012 1:28 πμ, ο/η Alexandra Hliakh έγραψε:
χρονια πολλα σε ολους που γιωρταζαν και ειχαν γεννεθλια καλη επιστροφη και χριστος ανεστη! καλη δυναμη σε ολους και απο μενα και μην ξεχνατε οτι σε 40 μερες μπενει το καλοκαιρι αρα .....
*Απο:* Maria Del pilar <pilaraki@xxxxxxxx>
*Προς:* openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
*Στάλθηκε:* 4:35 μ.μ. Σάββατο, 21 Απριλίου 2012
*Θεμα:* [openyourmind] Re: XRONIA POLLA

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ εΜΙΛΗ!!
ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕς ΕΥΧΕς ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ, ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ! ΚΑΛΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ, ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕς ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ...