[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Fw: Fw: NA ΞΕΡΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΥΡΙΣΩ"

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 Mar 2012 22:46:37 +0000 (GMT)

 ναι ευχαριστουμε γιωργο .... αυτο η αληθεια ειναι ακομα δεν μου εχει τυχη αλλα
με εμενα τιποτα δεν αποκλιεται ......

________________________________
 Απο: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 7:02 μ.μ. Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Fw: Fw: NA ΞΕΡΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ
ΜΥΡΙΣΩ"

Γιώργο θα σε συγχωρέσω μιας και τα μηνύματα που πέφτουν καθημερινά είναι πολλά
και ίσως δεν προλαβαίνεις να τα διαβάζεις όλα,και αυτό το λέω γιατί έχει
ξαναδημοσιευθεί αυτό το μήνυμα! πάντως ευχαριστούμε για την υπενθύμιση,αυτό
σημαίνει ότι νοιάζεσαι για τις γυναίκες της παρέας!
Στις 15/3/2012 1:53 μμ, ο/η George Symeonidis έγραψε:

>Αγαπητοί Φίλοι,

                                                          εσείς  που σας
                                                          στέλνω αυτό το
                                                          email δεν