[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: 1843: Mαθήματα ιστορίας από το 1ο Μνημόνιο της Ελλάδας

  • From: Augustina Mertzani <augustinapm@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 3 Jun 2011 13:08:34 +0300

Είμαι μακριά από την Αθήνα και έχω χάσει σχεδόν κάθε εξέλιξη από την
συνέλευση της πλατείας... γράφονται άρθρα για ένα νέο Σύνταγμα?
Χαίρομαι τόσο πολύ που έχουν ξυπνήσει άνθρωποι κάθε γενιάς... μάλιστα!!
ακόμα και τα παιδάκια! Που είναι 6 και 7 χρονών και πηγαίνουν μαζί με τους
γονείς τους στην μάζωξη της πλατείας... που μπορεί να μην καταλαβαίνουν το
νόημα όλου αυτού ούτε κατά το ήμισυ. Να μην ξέρουν τι πάει να πει Μνημόνιο,
Τρόικα, Παπανδρέου, Ρουσφέτι... Αλλά σε λίγα χρόνια, αν όλο αυτό οδηγήσει σε
κάτι καλό, που όλοι το ευχόμαστε, θα μπορούμε να πούμε όλοι οι Έλληνες
πολίτες πως "η Ελλάδα είναι ο λαός της και αυτός αποφάσισε". Και μην
ξεχνάμε, οι νέοι είναι το μέλλον αυτού του κόσμου...
Όπως έλεγε κι ο Παύλος... έχε το νου σου στο παιδί, γιατί αν γλιτώσει το
παιδί, υπάρχει ελπίδα!!