[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: οι 10 πιο συνηθισμένες φοβίες!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 19 Mar 2012 08:56:31 +0000 (GMT)

ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΜΕ ΦΟΒΗΖΟΥΝ    ΦΟΒΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΡΑΧΝΗ ΚΩΣΤΑ   ΚΑΛΗΜΕΡΑ

________________________________
 Απο: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 10:25 μ.μ. Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: οι 10 πιο συνηθισμένες φοβίες!

Εγώ θα προσθέσω και δυο ακόμα που υπαρχουν.1η Τυφλοφοβια.2 Βλεποντοφοβια
αντιστοιχα.ΧαχαχαχαχαχαΣτις 18/3/2012 8:35 μμ, ο/η ANNA-MARIA FOSKOLOU έγραψε:

--
kostas from Greece
my Skype name

kostaskouv1