[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Φωνητική περιγραφή παραστάσεων για άτομα με προβλήματα όρασης

  • From: Χρυσέλλα Λαγαρία <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Jun 2011 02:32:29 +0300

ισχύει! έχω δει τα τελευταία χρόνια 3/4 παραστάσεις! η δουλειά που γίνεται είναι πολύ καλή! η υπεύθυνη αυτού του κομματιού έχει σπουδάσει θεατρολογία και αυτό είναι ένα μεγάλο συν για τη σωστή περιγραφή, την επιλογή των κατάλληλων περιγραφέων κ.τ.λ.π. τώρα το καλοκαίρι μην περιμένεις παραστάσεις, δεν είναι εύκολο να γίνονται στα ανοιχτά θέατρα άλλωστε. το μόνο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι η επιλογή των έργων. διαλλέγονται τα περισσότερο εμπορικά ή κάποια που θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης (όπως π.χ. το θαύμα της ΑΝΝΙ ΣΑΛΙΒΑΝ που είναι η ιστορία της ζωής της ΕΛΕΝ ΚΕΛΛΕΡ και αυτό για εμένα τουλάχιστον είναι κάποιες φορές αποτρεπτικό αφού είμαι λίγο "δύσκολη" στις επιλογές μου... το χειμώνα πάντως αξίζει να παρακολουθήσεις κάποιες παραστάσεις με ηχιτική περιγραφή. υγ. δεν ξέρω τι ενοείς με τον όρο ¨΄ατομα σαν κι εμάς¨εγώ νιώθω ότι δεν διαφέρω από τους άλλους ανθρώπους σε κάτι για να μπω και στα θεατρικά πράγματα σε διαφορετική ονομαστικά κατηγορία.

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή  ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να
είναι κενό.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε
επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org