[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Ερωτήσεις κρίσεως

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Nov 2012 21:39:36 +0200

μάλλον ο φιλος μας αννα-μαρια ενοούσε, μπραβο ως πρως τις απαντησεις σου, φανταζομε. πολυ ενδιαφέρον να μπορει κάποιος ν'απαντα σε τετοιου ηδους ερωτησεις ακομη και για να τεσταρει τον εαυτό του. αν δεν φωβόμαστε τον εαυτό μας και τον ξερουμε αρκετα, δεν θα εχουμε προβλημα να μπουμε μπρωστα σ'εναν τέτοιο καθρεύτι και μετα να τον διξουμε και στους αλλους. εξαλου σ'εναν καθρευτι, ποτε δεν φενοντε ολα αν δεν κανεις τις καταλληλες κινησεις για να τ'αοποκαληψεις, μμ?

----- Original Message ----- From: "George symeonidis" <pontios22@xxxxxxxxx>