[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: «Δεν μπορώ να δω τα τουρκικά σίριαλ ούτε με περίστροφο»

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Nov 2012 18:59:47 +0200

  ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

ΕΓΩ ΠΑΛΥ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ
ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ, ΠΟΥ ΔΗΣΤΗΧΩΣ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΕΑ 10 12 ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Η ΠΛΥΟΨΗΦΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ? ΓΙΑΤΙ
ΑΠ'ΟΤΙ ΞΕΡΩ, ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΩ
ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ. ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ
ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ, ΠΑΛΥ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ, ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΛΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ
ΣΕΙΡΕΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΕΝΤΕΛΙ, Ο ----- ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ
ΧΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ Ή Ν'ΑΦΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΚΑΜΕΡΕΣ?
ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΞΑΝΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΌΠΩΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ Ο
ΒΟΥΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90,
ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ!