[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ «ΠΟΤΑΜΟΒΡΑΧΙΟΝΕΣ» ΤΗΣ ΈΔΕΣΣΑΣ

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Apr 2012 18:57:21 +0100 (BST)

διστιχως ειναι δισκολο αφου δεν  αλλαξε μεχρι τωρα  να αλλαξει αλλα
τουλαχιστον να μην παρετηθουμε απο την προσπαθια να αλλαξει  εστο κατι η
ενημεροση   πρεπει  να ζητηθει απο και σε ολλους τους  φορεις !!!!!!

________________________________
 Απο: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 1:36 μ.μ. Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ
«ΠΟΤΑΜΟΒΡΑΧΙΟΝΕΣ» ΤΗΣ ΈΔΕΣΣΑΣ

ενδιαφέρουσα παρουσίαση... ξέρω και είχα διαβάσει πως πολλοί δεν γνωρίζουν την
χρήση των οδηγών αυτων,άλλοι λέγανε πως είναι αυλάκι για να κυλάει κάτω απο το
πεζοδρόμιο το νερό της βροχής και  κκάπου αλλού είχα  ακούσειπως
οικατασκευαστές ενός πεζοδρομίου είχαν πάρει τα συγκεκριμένα πλακάκια και τα
είχαν χρησιμοποιήσει ως διακοσμητικά του πεζοδρομίου.. εντάξει τί να τα έκαναν
εγώ τους κατανοώ αφού δεν υπάρχει οργανωμένη ενημέρωση των ανθρώπων που βλέπουν
απο τους φορείς των ανθρώπων που δεν βλέπουν.. απο πού να το ξέρουν
 οι άνθρωποι ,η θεία έμπνευση χρειάζεται έστω κάποια βοήθεια για να τους
έρθει..για γέλια και για κλάματα η κατάσταση.. να δω πότε θα αλλάξει...
Στις 27/4/2012 9:06 πμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε: