[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Και τώρα η συνέχεια του ποιητικού μου οίστρου!!!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 8 Apr 2012 19:24:15 +0100 (BST)

αχ θελω και εγω να γινω νονα μαρεσε παρα πολυ  σε πληροφορο τα κραταω εε !!!!!

________________________________
 Απο: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 11:08 μ.μ. Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Και τώρα η συνέχεια του ποιητικού μου οίστρου!!!

Καλησπέρα Άννα Μαρία μου! Ναι, έπεσες μέσα, έχει πάρει φωτιά αλλά σήμερα έγραψα
κάτι για τον άντρα της ζωής μου, τον βαφτισιμιό μου δηλαδή! Σας ευχαριστώ πολύ
και προσωπικά κι εσένα εννοείται γιατί είσαι πολύ καλή αναγνώστρια και με
τρελλαίνει ν΄ ακούω σχόλια, ότι κι αν είναι αυτά για τη... νέα καλλιτεχνική μου
φύση! Χα χα χα χα χα! Λοιπόν, απολαύστε το!!! Ααα! Και που είσαι Άννα Μαρία,
αυτό κάτι μου λέει ότι θ' άρεζε πολυ και στον Λυγερό αλλά και στον Κώστα, που
ως γνωστόν είναι ταγμένοι στην ανθρωπότητα,έστω, ο καθένας με το δικό του
 τρόπο και όπως και όσο μπορεί!

4/04/2012

Αφιερωμένο με απεριόριστη αγάπη στο βαφτισιμιό μου, τον Θανασάκη μου!

« ΜΙΚΡΟΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΣ » , της Ζωής Σωτηρίου

Έχω  ένα  ανθρωπάκι  μού  ʼχει  κλέψει  την  καρδιά
λιώνω  όταν  τον  ακούω  να  με  προσφωνεί  νονά!
Μικρός  άνθρωπος  κι  αν  είναι,  ξέρει  πράγματα  πολλά
περπατάει,  τρέχει,  πέφτει  και  μας  παίρνει  τα  μυαλά!

Είνʼ  ένα  ξανθό  αγοράκι  με  ματάκια  ζωηρά,
όποτε  κοιτάζει  εμένα  φτερουγίζει  η  καρδιά!
Της  ζωής  μου  η  πηγή  είνʼ  ετούτο  το  παιδί,
τυχερό  να  είσαι  πάντα,  γελαστό,  σου  κάνω  ευχή!

Είναι  ευλογία  μεγάλη,  δε  συγκρίνεται  με  άλλη,
να  βαπτίζεις  τέτοιο  πλάσμα  μες  του  κόσμου  αυτό  το  χάσμα!
Κι  όταν  σου  χαμογελάει,  ότι  και  αν  σε  πονάει
σου  περνάει  στη  στιγμή,  Άχ,  τον  αγαπώ  πολύ!!!

Οι  φωνούλες  και  τα  γέλια  που  θα  κάνει  όταν  χαρεί,
θαρρείς  χορωδία  αγγέλων  ψάλλει  εκείνη  τη  στιγμή!
Τόσο  αγνό  και  τόσο  αθώο,  όπως  όλα  τα  παιδιά,
ευτυχία  κι  ευλογία  πλημμυρίζουν  την  καρδιά!

Την  αλήθεια  αν  θες  να  μάθεις,  ρώτησε  ένα  παιδί,
αυστηρά  και  δίκαια  πάντα,  αυτό  θα  σου  αποκριθεί!
Τα  παιδιά  αν  μεγαλώσουν  με  υπευθυνότητα
είναι  η  ζωή,  το  μέλλον  για  την  ανθρωπότητα!!!

OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

Ο καιρός σήμερα:
http://penteli.meteo.gr/innoetics/dailyForecast.mp3 πηγή:meteo.gr

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar

Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα
συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
//www.freelists.org/webpage/openyourmind

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail σας στα
μέλη της λίστας είναι η:
openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε ,απλά στείλτε e-mail στην διεύθυνση:
openyourmind-request@xxxxxxxxxxxxx
γράφοντας στο θέμα την λέξη: unsubscribe
Το αρχείο της λίστας βρίσκετε στην παρακάτω διεύθυνση
//www.freelists.org/archive/openyourmind