[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Καλησπέρα!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 26 Mar 2012 22:31:58 +0100 (BST)

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=59395
νομιζω πως ενα καλο παραδιγμα αννα μαρια ειναι το παρα πανω αλλα αιμηλια μου
εχει δικιο για να  σε βοηθησουν κιαλοι   παρα πανω και εγω δηλαδη

________________________________
 Απο: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 10:53 μ.μ. Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Καλησπέρα!

Καλησπέρα Αιμιλία,ίσως θα έπρεπε να μας δώσεις λίγες πληροφορ΄΄ιες παραπάνω
σχετικά με τί θέλεις να σου γράψουμε... ανητικά στοιχεία του ιντερνετ πάνω σε
ποιό τομέα γιατί είναι πολύ ευρύ το πεδίο στο οποίο  διενεργεί το ίντερνετ..
αρα μάλλον χρειαζόμαστε κι άλλες λίγες διευκρινήσεις!ώστε να ξέρουμε πώς να
κινηθούμε!
Στις 26/3/2012 10:27 μμ, ο/η emily έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα. Τι κάνετε? Θα ήθελα αν κανείς μπορεί να με βοηθήσει με
τίς γνώσεις-ιδέες του. Θα ήθελα λοιπ΄ων να μου πείτε δυο ή τρεις αρνητικές
επιδράσεις για όποιον χρησιμοποιεί το internetΈχω σκεφτεί κατι κι εγώ μα θα
ήθελα τη γνωμη σάς. Εχει να κάνει με τη δουλεία μου.. .