[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Δελτίο Τύπου

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Feb 2012 15:01:35 +0000 (GMT)

μακαρι να βγει κατι με τισ κινητοποισεις εναντιον της μεταναστευσης και της
καταστασησ γεννικοτερα   παντος απο τοτε που θυμαμε τον αιαυτο μου  η γλωσσα
σπανια την ακουω στο δρομο

________________________________
 Απο: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 4:15 μ.μ. Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Δελτίο Τύπου

καλό θα είναι να γίνει έντονη η συγκεκριμένη σταση των ανθρώπων,μιας και
αν εξετάσουμε τους λόγους και τον τρόπο με τον οποίο εμπνεύστηκαν οιπρωτεργάτες
πολιτικοί και εργολάβοι, και πωςπροσπαθούν να επιτυχουν θα καταλάβουμε πως το
επιθυμητό αποτέλεσμα είναι εκτός πραγματικότητας και το μόνο που θα καταφέρουν
είναι να βάλουν σε κίνδυνο κι άλλες ανθρώπινες ζωές που αναζητούν μια καλύτερη
ζωή.. και μου φαίνεται πως και οι έλληνες δεν θα αργήσουμε να αποζητούμε
τέτοιες διεξόδους και τότε μπορεί και εμείς να αντικρύσουμε μπροστά μας
παρόμοιους φράχτες είτε νοητούς είτε πραγματικούς..
Στις 5/2/2012 11:11 πμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:

> Δελτίο Τύπου
>
> Συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο άγαλμα “Καραθεοδωρή” στη Νέα Βύσσα, θα
> πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου, στις 9.30 το πρωί.
>
> Η κινητοποίηση οργανώνεται με αφορμή την προγραμματισμένη για την ίδια ημέρα
> επίσκεψη του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή και του
> υφυπουργού
> Προστασίας του Πολίτη, Μανώλη Όθωνα, για την έναρξη των εργασιών κατασκευής
> του “φράχτη” στο χερσαίο τμήμα των συνόρων Ελλάδας-Τουρκίας, στην περιοχή της
> Βύσσας.

> [...]

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar

Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα
συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail σας στα
μέλη της λίστας είναι η: