[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Κάνε μια ευχή...

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Nov 2011 23:43:00 +0200

ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΖΩΗ ΜΟΥ!
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ. ΚΑΙ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΙΝ ΔΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΟΡΙΜΑΣΟΥΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΗΤΕΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΤΗΧΙΣΜΕΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν'ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΟΥΜΕ. ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΧΑΧΑΧΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ.
ΚΑΛΟ ΞΥΜΕΡΩΜΑ!!
----- Original Message ----- From: "ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ" <mousikos1982@xxxxxxxxx>