[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Το παραλλήρημα επισήμων εκπρωσώπων των Τυφλών.

  • From: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ <kousteni@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Nov 2011 14:48:35 +0200

καλησπέρα φίλες και φίλοι
Θα ήθελα με τη σειρά μου και εγώ να σχολιάσω δύο πραγματάκια.
Πρώτον, η προσφώνηση συνάδελφε είναι πραγματικά χαζή και απαρχαιωμένη. Το
συνάδελφε το χρησιμοποιούσαν μάλλον όταν όλοι μα όλοι οι τυφλοί έκαναν την
ίδια δουλειά. Η δουλειά αυτή μπορεί να ήταν αυτή του τηλεφωνητή, του
μικροπωλητή ή ακόμα και του ζητιάνου μακριά από εμάς. Άρα στις μέρες μας δεν
έχει κανένα λόγω να υπάρχει νομίζω!
Δεύτερον, αναρωτιέμαι γιατί κάποιοι από εσάς βάζετε τον όρο εκπρόσωποι της
τυφλότητας σε εισαγωγικά. Αλήθεια τι θέλετε να δηλώσετε?
Τέλος, Θα συμφωνήσω με την Ανναμαρία και με όλους όσοι ζητούν την εξασφάλιση
μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης και όχι τη λύπηση! Απλά κάνω την σκέψη ότι μήπως
μέσα στους καιρούς που ζούμε, όπου τίποτα δεν γίνεται βάση μόνον της
λογικής, θα ήταν καλό να επικαλεστούμε και εμείς λίγο το συναίσθημα.

----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU" <firefly.tinos@xxxxxxxxx>