[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: επέστρεψα!!

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Nov 2011 22:46:03 +0200

κκαλώς την!!
δεν μπορω να πώ ότι μου έλειψες Αννα-Μαρία μου και φυσικα όχι γιατι δεν σε συμπαθώ, αλλά έκανα κι εγω την μικρη μου απόδραση και κρατήθηκα μακρια απο το pc μου. στ'αληθεια μια αλλαγη εικώνων, ακουσματων και πρωσόπων, μπορουν να ελαφρόσουν το πολυ βαρύ κλήμα των ημερών, τόσο στην προτεβουσα όσο και σε όλη την χώρα, με όοολα αυτα που ζούμε. Με αυτές κι αυτες τις καταστασεις, νομίζω ότι όλοι έχουμε μπει στην διαδικασια ενός απολογισμου είτε της ζωης μας είτε των τελευτεων χρόνων. δεν ξερω γιατι, αλλα πείτε μου αν κάνω λαθως? θα συμφωνήσω με το να κρατήσουμε όσο γίνετε την εσιοδοξία μας για τ'οτι θα βγουμε απο αυτην την τρέλα, κι ελπίζω συντομα και όσο το δηνατον με λίγοτερα θύματα. και φυσικα να χαμογελαμε και να αγαπαμε γιατι ίσως αυτα θα μας φέρνουν πιο κοντα.

----- Original Message ----- From: "Κούβαρης Κώστας" <kostaskouv@xxxxxxxxx>