[openyourmind] ΑΠ: [openyourmind] Re: Κι όμως δεν είναι ανέκδοτο!

  • From: "Γιωργος συμεωνιδησ" <pontios22@xxxxxxxxx> <pontios22@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 27 Oct 2011 09:09:35 +0300

Χα χα καλο καλο

-- αρχικό μήνυμα --
Θέμα: [openyourmind] Re: Κι όμως δεν είναι ανέκδοτο!
Από: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
Ημερομηνία: 26/10/2011 08.49

Καλημερα Ζωή ανεκδωτο η οχι εχει πολυ πλακα.Χα Χα Χα Χα Χα.Στις
25/10/2011 8:42 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:
> *Κι όμως δεν είναι ανέκδοτο!
> *
>
> Η δασκάλα ζητά από τα παιδιά να πουν τι δουλειά κάνουν οι πατεράδες τους:
> - Πες μας Γιωργάκη!
> - Ο μπαμπάς μου είναι πυροσβέστης. Σβήνει τις φωτιές και σώζει τους
> ανθρώπους που παγιδεύτηκαν.
> - Πολύ ωραία, η σειρά σου Κωστάκη.
> - Ο δικός μου ο πατέρας είναι γιατρός. Εξετάζει τους ανθρώπους και
> τους δίνει φάρμακα όταν είναι άρρωστοι.
> - Θαυμάσια! Εσένα Δημητράκη τι δουλειά κάνει ο πατέρας σου;
> - Εμένα ο μπαμπάς μου -λέει χαμηλόφωνα- είναι χορευτής σε ένα gay
> [...]

OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind:
skype:annamaria_firefly?call

Ο καιρός σήμερα:
http://penteli.meteo.gr/innoetics/dailyForecast.mp3
πηγή:meteo.gr

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar

http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar

Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list,
λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω
σύνδεσμο:
//www.freelists.org/webpage/openyourmind

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail
σας στα μέλη της λίστας είναι η:
 openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε ,απλά στείλτε e-mail στην διεύθυνση:
 openyourmind-request@xxxxxxxxxxxxx
γράφοντας στο θέμα την λέξη: unsubscribe

Το αρχείο της λίστας βρίσκετε στην παρακάτω διεύθυνση
 //www.freelists.org/archive/openyourmind