[openyourmind] Re: [openyourmind] Fwd: Re: Σχετικά με τα on line μαθήματα ξένων γλωσσών.

  • From: "emily" <emily89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 May 2013 19:10:25 +0300

Καλησπέρα σε όλους. Ωραία αυτα που λέει το μέιλ για τα μαθήματα αλλα εγώ
προσωπικά έχω μερικές ενστάσεις. Μιας και πιστεύω έχω εμπειρία αφου ήμουν
μαθήτρια σε τρείς ξένες γλώσσες ως τώρα.
α. Εμένα τουλάχιστον δεν μου αρκεί νακανω μόνο ακουστικές ασκήσεις και συζήτηση.
β. Αφού γνωρίζουν πως υπάρχει πρόβλημα΄΄ορασης, πως  και τι βιβλία να
αγοράσουμε εμείς  δεν πρέπει κανονικά να ψάξουν οι ίδιοι τι προσβάσιμο υλικό
υπάρχει;
γ. Διαφωνώ απόλυτα με το να αποφασίσει ο καθηγητής μόνο για το τι θα κάνουμε.
Μπορεί να σας φαίνονται πολλά αλλα επειδή εργάζομαι ως καθηγήτρια γνωρίζω
μερικές παραπάνω λεπτομέριες π.χ. το υλικό που χρησιμοποιώ είναι φροντιστηριακά
βιβλία που έχω είτε πληρώσει ατομο να τα σκανάρει και διορθώσει είτε έχω έρθει
σε επαφή με εκδοτικό οίκο να μουστείλει σε ηλεκτρονική μορφή υλικό.
Καλή συνέχεια.
        Από:  info@xxxxxxxxxxxx
        Προς:  anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>

Καλησπέρα σας,

Ο τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος είναι αρκετά απλός και
αποτελεσματικός. Αναλυτικά:

- Ο καθηγητής και ο μαθητής συνδέονται μέσω skype ή Google Hangout. To
Hangout είναι πιο πρακτικό και το προτιμάμε.

- Οι ώρες και οι μέρες των μαθημάτων καθορίζονται μετά από συνεννόηση
καθηγητή-μαθητή.

- Η επικοινωνίαφυσικά είναι αμφίδρομη ενώ παράλληλα η οθόνη του
υπολογιστή μας λειτουργεί ως πίνακας, αφούκαι οι δύο μπορούν να δουν
και να γράψουν ταυτόχρονα σε ένα έγγραφο.

- Επίσης, χρησιμοποιούμε και άλλη μια λειτουργία της Google, το Drive.
Πρόκειται για χώρο αποθήκευσης στο διαδίκτυο (i-cloud). Ο μαθητής και
ο καθηγητής μοιράζονται έναν τέτοιο αποθηκευτικό χώρο, στον οποίο
έχουν πρόσβαση μόνο αυτοί οιδύο, και έτσι μπορούν να ανταλλάσσουν
σημειώσεις, αρχεία, test, διαγωνίσματα, αρχεία ήχου για το listening
και ότι άλλο θέλουν, χωρίς να χρειάζεται email και συνημμένα αρχεία.

- Ειδικά το Google Hangout έχει φτιαχτεί ειδικά γι' αυτό το σκοπό:
τηλε-μαθήματα και τηλε-σεμινάρια. Έτσι, μας παρέχει όλα τα απαραίτητα
εργαλεία. Στη χρήση είναι πολύ εύκολο.

- Δεν χρειάζεται να φτιάξετε λογαριασμούς. Έχουμε εμείς έτοιμους. Σας
δίνουμε κωδικό και είστε έτοιμοι για το μάθημα.

- Έχουμε ειδικότμήμα τεχνικής υποστήριξης, για να σας βοηθήσει
οποιαδήποτε στιγμή αντιμετωπίσετε δυσκολίες, ή έχετε απορίες.

Η πρωτοβουλία σας να συγκεντρώσετε άτομα είναι καταπληκτική. Εμείς
προσπαθούμε με αρκετά εμπόδια να κοινωνήσουμε στον κόσμο το έργο μας,
το οποίο κάποιοι το έχουν ανάγκη.

Μόλις ολοκληρώσετε την πρωτοβουλία σας, ανάλογα με τα άτομα, θα σας
δώσουμε ειδικό οικονομικό πακέτο, και για εσάς και για τους
υπόλοιπους. Γενικά το ιδιαίτερο μάθημα κοστίζει 12€/ώρα στα αγγλικά
και 14€/ώρα στις άλλες γλώσσες. Μπορούμε να σας κάνουμε πακέτα όπως 10
μαθήματα 110€ (-20%) που σημαίνει 11€/ώρα.

Φυσικά, όπως καταλαβαίνετε το μάθημα λόγω της δυσκολίας που
αντιμετωπίζετε στην όραση, δεν θα γίνετε μετον παραδοσιακό τρόπο.
Ίσως δώσουμε περισσότερη έμφαση στο interview και στο listening αλλά
αυτό θα το αποφασίσουν οι καθηγητές. Επίσης θα χρειαστεί να αγοράσετε
και κάποια βιβλία.

Τέλος, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε σε ένα Hangout, για να σας
δείξουμε και στη πράξη πως λειτουργεί. Παρακαλώ, αν δέχεστε την
πρόσκληση, πείτε μας πότε μπορείτε να μας αφιερώσετε 20 λεπτά (αν σας
βολεύει νυχτερινές ώρες, θα το προτιμούσαμε). Οποιοσδήποτε άλλος
επιθυμεί να το δει στην πράξη,μπορεί να κάνει ένα δωρεάν μάθημα στην
αρχή.

Είμαστε στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε.
Με εκτίμηση,

--
Manos Kavvouras
Chief Marketing Officer