[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] κάνε μια ευχή

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: "openyourmind@xxxxxxxxxxxxx" <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2013 22:32:44 +0000 (GMT)

ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ

________________________________
 Απο: Νίκος Αργυρός <argyros77@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 1:57 μ.μ. Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013
Θέμα: [openyourmind] κάνε μια ευχή

Ενα παντρεμένο ζευγαρι γυρω στα 60 γιορταζει την 35η επετειο του γάμου τους σε
ενα πολυ ησυχο, ρομαντικο εστιατοριο. Ξαφνικα, μια μικρη και ομορφη νεράϊδα
εμφανιζεται στο τραπεζι λεγοντας: " Εισαστε ενα εξαιρετο παντρεμενο ζευγαρι και
επειδη πραγματικα αγαπατε ο ενας τον αλλον θα πραγματοποιησω μια ευχη στον
καθεναν απο εσας"
- Εγω θελω να ταξιδεψω ολο τον κοσμο με τον αξιολατρευτο ανδρα μου, λεει η
γυναικα. Η νεραιδα κινει το μαγικο ραβδι, να σου δυο εισητηρια για κρουαζιερα !
Ο ανδρας αφου το σκεφτηκε μια στιγμη λεει : " Λοιπον,ολα αυτα ειναι πολυ
ρομαντικα αλλα εχω μια ευκαιρια που δεν θα ξαναρθει. Λυπαμαι πολυ γυναικουλα
μου αλλα η ευχη μου ειναι να εχω μια γυναικα 30 χρονια νεοτερη απο μενα". Η
γυναικα και η νεραιδα απαγοητευονται αλλα η ευχη ειναι ευχη και η νεραιδα
πρεπει να την πραγματοποιησει.Κινει το μαγικο ραβδακι της και...τουφ, ο ανδρας
 γινεται 92 χρονων!!

Ηθικο διδαγμα:
Aνδρες που ειναι αχαριστοι, δεν πρεπει να ξεχνουν οτι οι νεράϊδες ειναι γενους
θηλυκου .............

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar

Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα
συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail σας στα
μέλη της λίστας είναι η: