[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΉ ΑΦΙΈΡΩΣΗ ΜΕ ΝΌΗΜΑ,για όλους μας.

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Apr 2012 21:53:19 +0100 (BST)

αχ τι ωραια  που μας σκεφτηεσε και εμας ευχαριστουμε πολυ φιλακια πολλα πολλα

________________________________
 Απο: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 1:30 μ.μ. Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012
Θεμα: [openyourmind] ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΉ ΑΦΙΈΡΩΣΗ ΜΕ ΝΌΗΜΑ,για όλους μας.

Το τραγούδι λεγεται ΑΝΘΡΩΠΟΙ μπορείτε να το ακούσετε και παρακάτω έχω μια
ελεύθερη μετάφρασή μου!

http://www.youtube.com/watch?v=RZqYh2fP-Jc
ΚΆΘΕ ΖΩΉ ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΉ
για να ανυψωθεί και να γεμίσει το κενό,
ΚΆΘΕ ΚΑΡΔΙΆ ΈΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉ
ΚΑΙ ΚΑΛΟΎΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΆΝΘΡΩΠΟΙ
ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΚΆΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ απο αυτό,  ΓΙΑΤΊ ΈΧΟΥΜΕ ΜΙΑ
      ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΆ
μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο απο αυτό γιατί έχουμε μόνο μια
      ζωή που μας δίνεται για να ζήσουμε
ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ μας ΚΆΝΕΙ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ
ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ ΆΝΘΡΩΠΟς ΕΣΎ ΕΊΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟς, ΌΛΟΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΆΝΘΡΩΠΟΙ
λίγη αγάπη, λίγη καλοσύνη  λίγο φως στο σκοτάδι αυτών των καιρών
θα είναι αυτό που θα κάνει την διαφορά,
ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΤ ΕΙΚΌΝΑΤου και έχουμε σημαδευτεί για να διαφέρουμε,ίσως ήρθε η ώρα
για να ακούσουμε το κλάμα απο τα παιδιά του Θεού
είναι αυτό που μας κάνει να διαφέρουμε, είναι αυτό που μας κάνει
      ανθρώπους.
πρέπει να κάνω κάτι καλύτερο γιατί έχω μόνο μια ευκαιρία  πρέπει
      να κάνω κάτι καλύτερο απο αυτό γιατι μου δίνεται μόνο  μια ζωή για
      να ζήσω.
έγω είμαι άνθρωπος,εσύ είσαι άνθρωπος ,όλοι είμαστε άνθρωποι.
είμαι μόνο μία,
λίγο αγάπη ,λίγο καλοσύνη,λίγο φως στο σκοτάδι αυτών των καιρών.θα
      είναι αυτό που μας κάνει να διαφέρουμε,θα είναι αυτό που μας κάνει
      ανθρώπους,λίγη αγάπη λίγη καλοσύνη λίγο φως σε αυτών των καιρών το
      σκοτάδι.
και μετά επαναλαμβάνεται το ρεφραιν,ελπίζω να έκανα καλή
      μετάφραση,μου άρεσε πολύ το μήνυμα που έδινε αυτό το τραγούδι για
      αυτό και έκανα τον κόπο για να καταλάβετε όλοι τους στίχους του.
      και παρακάτω έχω τους αγγλικούς στίχους.
να είστε καλά ,καλή σας μέρα!
"Human"

Every life has a choice
To rise up to fill the void
Every heart has a mission
And we are called to be human

We gotta do better than this 'cause we only got
One chance to make a difference
We gotta do better than this 'cause we only got
One life that we've been given

A little love, a little kindness
A little light in this time of darkness
It'll be what makes us different
It'll be what makes us human
I'm human, you're human, we are human

We are marked with His image
And we are scarred with indifference
Maybe now we should listen
Hear the cry of God's children

[...]

It'll be what makes the difference
It'll be what makes us human

I'm human, you're human, we are
We are human
I'm human, you're human, we are
We are human

Gotta do better than this 'cause I only got
One chance to make a difference
Gotta do better than this 'cause I'm only
Just one

I'm human, you're human, we are
We are human
I'm human, you're human, we are