[openyourmind] Re: [openyourmind] ΠΡΟΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Feb 2011 23:11:59 +0200

Αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα να πω κάτι εδώ.
Κοινωποιούντε πράγματα, λέγονται πράγματα ακόμη και εκτός λίστας, (Facebook) για παράδειγμα, και εγώ, ας μιλίσω για εμένα που ακόμη δεν είμαι από επιλογή δεν είμαι ακόμη στο Facebook, δεν μπορώ να παρακολουθίσω. Καλό είναι να λέμε ότι λέμε χωρίς φόβο και πάθος, όπως λέμε και εμείς οι νομικοί.
Αστιεύομαι, καταλαβαίνεται φαντάζομαι τι θέλω να πω.
Υπάρχουν συζητήσεις, εκτός λίστας, (Facebook, Skype, κλπ, που ίσως δεν μαθαίνουμε.
Καλό βράδυ,
Ελπίζω και εγώ να μην δημηούργισα κάποιο θέμα.

----- Original Message ----- From: "ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΖΩΗ" <mousikos1982@xxxxxxxxx>