[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] καλη Σαρακοστή!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Feb 2012 17:56:13 +0000 (GMT)

αγαπη μου  λατρευω loco mondo απλα  τα πραγματα  ειναι τρελοι οι ανθρωποι  για
αυτο τουσςπαμε ........φιλακια καλησπερρα ......

________________________________
 Απο: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 11:51 π.μ. Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012
Θεμα: [openyourmind] καλη Σαρακοστή!

καλημέρα και καλή Σαρακοστή σε όλους σας! ελπίζω να περάσατε ωραία αυτές τις
μέρες και να γελάσατε ,να διασκεδάσατε όσο  μπορείτε βέβαια!! και εκεί που
έλεγα ότι τελειώνει ο μήνας και θα μπει η άνοιξη και τα πουλάκια θα κελαηδάνε
αλλά αντί αυτού κάνει ψοφόκρυο!!χαχαχα! αλλά εμείς μένουμε απτόητοι και μιας
και οι loco mondo  μου έφτιαξαν την διάθεση είπα να παρηγοριθώ με αυτό το
τραγουδάκι τους γιατί δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα κρύο δεν έκανε ποτέ!!και μέχρι
το τέλος γιατί το άκουσμα της θάλασσας είναι ότι πρέπει!! αν θέλετε ακούστε το!

http://www.youtube.com/watch?v=_RZwRuXZtX4