[openyourmind] Re: [openyourmind] Φάρσα!!!

  • From: "Tatiana Nisioti" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Nov 2011 07:22:10 +0200

Καλημέρα σ' όλους!!
Κώστα, για να είμαι ειλικρινής, μόνο μία φορά την πάτησα με την
επανεκκίνηση..., δεν πειχείρησα και δεύτερη, επομένως, μην τρελαίνεσαι...!
Νομίζω κι οι υπόλοιποι κάπως έτσι θα έκαναν.
Αλλά, ρε φίλε, συγνώμη, αν μας κάνεις τέτοιες πλάκες τώρα στο "άσχετο"..., την
Πρωταπριλιά τι θα μας κάνεις;;;
Άντε, δεν πειράζει...., αν και με συγχίζουν τέτοιου είδους φάρσες, χαλάλι σου,
να 'σαι καλά!