[openyourmind] Re: [openyourmind] καλησπερα σε ολους

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Nov 2011 18:40:12 +0200

καλησπερα κι απο εμενα κωστα!!!
σευχαριστω για τισ σκεψεισ σου. κι εγω το πιστευω αυτο για τουσ ανοιχτομυαλουσ... και γι'αυτο κι εγω απολαμβανω την παρεα και επικοινωνια τησ. ναι ναι, να χαμογελαμε, να αγαπαμε και να ελπιζουμε γιατι ετσι οι ανθρωπι γυρω μασ θα κολησουν σιγα σιγα και ο κοσμοσ θα νιωσει καλητερα και θα γεινει καλητεροσ. κι αυτα, για να μην ξεχναμε τί μερες ερχοντε, που το μυνημα αυτων των εωρτων, ειναι η αγαπη, η ειρηνη και η ελπιδα. όλα αυτα μπορουν να φερουν χαρα και χαμογελο. σας τα ευχομαι λοιπον κι εδω ειμαστε για να τα κανουμε και πραξη αν χρειαστει. κωστα να περασεις muy muy bien (μουη μουη μπιεν) δηλαδη πολυ πολυ καλα. και με οσουσ δεν δω ή δεν μιλησω, καλο πολυ καλο σαββατοκυριακο

----- Original Message ----- From: "Κούβαρης Κώστας" <kostaskouv@xxxxxxxxx>