[openyourmind] Re: [openyourmind] Την καλησπέρα μου.

  • From: "Tatiana Nisioti" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Nov 2011 14:27:37 +0200

Καλησπέρα κι από μένα σε όλους κι όλες!
Ναι, Κώστα, μαζί σου, αυτά ακριβώς είναι τα "σωσίβια", όλ' αυτά που προανέφερες!! Αυτό για τη διαδικτυακή βραδιά στο SKYPE, το σκεφτόμουν κι εγώ μόλις χθες βράδυ! Σας αφήνω τώρα, γιατί, αν και μέρα ρεπό από τη δουλειά, υπάρχουν δουλειές στο σπίτι...
ΦΙΛΙΑ
----- Original Message ----- From: "Κούβαρης Κώστας" <kostaskouv@xxxxxxxxx>