[openyourmind] Re: [openyourmind] καλησπερα!

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Nov 2011 22:01:00 +0200

καλησπερα κι απο εμενα Εμιλη και σε ολους παιδια!
χαιρομαι που  δεν ειμαι η μονη που χανομαι λιγουλακι.
Περαστικουλια Εμιλη. απο που προεκηψε το προβλημα στα ματια? κατι σαν αλεργικο?

κι εγω οσο προλαβενω σας διαβαζω. Νομιζω ομως οτι θα βαλω ιντερνετ και στη
δουλεια γιατι δεν εχω και θα μπορω να συμμετεχω λιγο παραπανω, μιας και οι
αγαπιτημοι μου πελατες-ασφαλισμενοι μου επιτρεπουν να κανω κανα διαληματακι
χιχι.

Δεν εχω ξεχασει οτι μου εχει ζητηθει απο Αννα-μαρια, Κωστα και Κατερινα. Θέλω
μονο λιγο ακομη την κατανοηση σας, για την εληψη χρονου.
Παντως σας ευχαριστω γιατι με κρατατε ενημερη για τα εντως και εκτως και
επιτ'αυτα θεματα που με βοηθουν στο opent my mind...
Να ειστε καλα και να προσεχετε τους εαυτους σας για ν'αντεξουμε γενικα και
ιδικα.
καλη συνεχια και καλο βραδυ!