[openyourmind] Re: [openyourmind] όνειρο ήταν..

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Nov 2011 00:05:59 +0200

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΟΝΗΡΟΠΑΡΜΕΝΗ!
ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΗΓΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΟΟΟΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΓΩ? ΜΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΟΜΗ ΠΟΥ ΟΝΗΡΕΥΕΣΕ ΚΙ ΕΛΠΙΖΕΙΣ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΕΝΕΙ, ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ, ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΟΝΗΡΑ ΣΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ. ΕΚΤΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΑ ΘΑ ΛΕΩ ΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ. ΑΦΟΥ ΟΟΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ...

----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU" <firefly.tinos@xxxxxxxxx>