[openyourmind] Re: [openyourmind] Και κουρεμένοι και με χειροπέδες : Τι αλλάζει στη ζωή μας

  • From: Χρυσέλλα Λαγαρία <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Oct 2011 17:23:42 +0300

η κυβέρνηση πραγματικά θα έπρεπε να ντρέπεται που πανηγυρίζει αυτές τις ώρες
και εμείς όμως ως λαός θα πρέπει κάποια στιγμή να αποφασίσουμε με ποιους ήμαστε
και ποιους θέλουμε!

θα τη βρω και θα την ανεβάσω, το βήμα της Κυριακής δημοσιεύει μια έρευνα βάση
της οποίας  το 58% των ερωτηθέντων δε συμφωνεί με το κούρεμα, δε θέλει όμως και
την έξοδο απ'το ευρώ, την οποία έξοδο, αν δεν μας... "κούρευαν" με την ψηλή
προχθές μπορεί να είχαμε σύντομα!

κατά τα άλλα, όταν είδα τη δήλωση του γαπ "δε θα πειραχτούν τα ταμεία-οι
συνταξιούχοι είναι εξασφαλισμένοι"" θυμήθηκα εκείνο το  "λεφτά υπάρχουν" του
2010 καθώς και τις ζητωκραυγές και τους θριάμβους της 21ης Ιουλίου...

όσο για την επιτήρηση... είναιτο  τελευταίο που θα ήθελα, όμως δεν έχω και τι
να αντιπροτείνω! υπάρχει ένας νοσογόνος δημόσιος τομέας, υπάρχουν εκεί έξω
άνθρωποι  που αν πλήρωναν τις οφειλές τους στο δημόσιο θα μείωναν κατά πολύ το
χρέος μας, υπάρχει μια κυβέρνηση μαριονέτα και μια αντιπολίτευση ανεύθυνη κατά
τη γνώμη μου και επικίνδυνη εξίσου...

χωρίς να θέλω να προσβάλω το εθνικό μας φρόνημα αποδειχθήκαμε ανίκανοι να την
πάμε σε δρόμους καλύτερους αυτή τη χώρα... ψηφοφόροι και ψηφισθέντες....