[openyourmind] Re: [openyourmind] Συμμετοχή του μουσείου Κώστα Τσόκλη για την Ημέρε του λευκού μπαστουνιου.

  • From: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ <kousteni@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Oct 2011 00:53:33 +0300

Δεν θέλω και δεν πρέπει να πέσουμε σε κατινίστικο επίπεδο. Η αλήθεια όμως να λέγεται!

Γεγονός είναι ότι το άτομο αυτό προβαλλόταν και προβάλετε πιο πολύ από τον
κάθε τυφλό. Δεν λέω και ικανός είναι και έξυπνος αλλά δεν είναι μόνο αυτός!
Και άλλοι έχουν τελειώσει αριστούχοι σχολείο και πανεπιστήμιο και είναι
πλέον καταρτισμένοι δικηγόροι αλλά δεν έβγαιναν κάθε λίγο και λιγάκι στο
γυαλί προκειμένου να ενημερώσουν το κοινό για την ακαδημαϊκή τους πορεία και τα λοιπά. Ανναμαρία μου έχεις όμως ποτέ αναρωτηθεί γιατί προβάλεται τόσο πολύ ο εν λόγω κύριος??? ----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU" <firefly.tinos@xxxxxxxxx>