[openyourmind] Re: [openyourmind] Να τελειώνουμε...

  • From: Χρυσέλλα Λαγαρία <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Oct 2011 21:10:11 +0300

Αν
διαβάσεις αφηγήσεις θα δεις πως όσοι δεν πέθαιναν στους δρόμους και στα
υπόγεια
της Γκεστάπο, και πολύ όμορφα τραγούδια έγραφαν, και σε σπίτια
μαζεύονταν και γελούσαν, και τρελό...  έπαιζε

ούτε στο μυαλό μου να ήταν ο Οδυσσέας! μπορεί να φταίει που του έχω ιδιαίτερη αδυναμία μια δεκαπενταετία περίπου!!

Να τελειώνουμε!! κουραστήκαμε πια δεν πάει πιο κάτω... ξεκινάω να δω ειδήσεις και τις αφήνω έντρομη στα μισά..

εγώ το πήρα το μήνυμα! οι πολιτικοί δεν θέλουν και δεν μπορούν να μας σώσουν και εμείς δεν θέλουμενα αλλάξουμε... περνάμε τις μέρες μας με κρίσεις εθνικής μεγαλομανίας και εθνικισμού (άρνηση αντιμετώπισης του προβλήματος δηλαδή) ή δεχόμαστε παραδομένοι ο,τι μας λένε πως είναι για το εθνικό καλό μας τρομοκρατημένοι πιστεύοντας πως έτσι ίσως κάτι γίνει και μας λυπηθεί η Μέρκελ, ο Τρισέ, ο Τόμσεν και το ΔΝΤ... τον τρόπο όμως που σκεπτόμαστε για μας και για τους γύρω δεν τον αλλάζουμε...

να τελειώνουμε λοιπόν να δούμε τι έχει παρακάτω...

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar