[openyourmind] Re: [openyourmind] ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΙΩΑΝΝΑ

  • From: IOANNA BARTANIDOU <jova26@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Jun 2011 22:26:00 +0100 (BST)

Καλησπέρα Άννα Μαρία - ίσως και καλημέρα,είναι λίγο αργά! Ήθελα απλά να
συμφωνήσω με το "μότο" ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο! Το πιστεύω κι εγώ
απόλυτα! Θα αναμένω! Άλλωστε δεν υπάρχει και κάτι άλλο για να κάνω!
Να 'σαι καλά!

--- Στις Πέμ., 09/06/11, ο/η anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
έγραψε:

Από: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Θέμα: [openyourmind] ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Ημερομηνία: Πέμπτη, 9 Ιούνιος 2011, 11:48

  ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΙΩΑΝΝΑ,ΣΥΓΝΏΜΗ ΠΟΥ ΆΡΓΗΣΑ ΤΟΣΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ..  έχε πίστη
    και όλα καλά θα πάνε! ξέρεις εγώ πιστεύω πως όλα γίνονται για κάποιο
    λόγο και πως αν χάσεις ένα τρένο πάντα υπάρχει το επόμενο που
    θαπάρεις... είναι πολύ ενδιαφέρον το αντικείμενό σου και σου εύχομαι
    ότι το καλύτερο!!και ευτυχισμένο έγγαμο βίο!Σίγουρα θα είναι πολλές
    οι υποχρεώσεις,αλλά είναι πολύ ωραία όταν βρείς το άλλο σου μισό για
    να ζήσεις την υπόλοιπη ζωή σου!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ Η
    ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!