[openyourmind] Re: [openyourmind] ποινική δίωξη στον σούπερ-χάκερ

  • From: Augustina Mertzani <augustinapm@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Jun 2011 01:51:43 +0300

χαχα αυτά είναι!!! Πρώτα τον δικάζουν με χίλιες δυο κατηγορίες και στη
συνέχεια γίνεται μέλος μιας τεράστιας εταιρίας του κόσμου!! Πάντως ο μικρός
πράγματι φαινόμενο!! Τρομερή εξυπνάδα... μα από τα 16 μέχρι τα 18 του τέτοια
δράση;;; εγώ να πω την αλήθεια, τον συμπάθησα λίγο, αφού δε μου είχε
υποκλέψει κάτι... απ' όσα μπορώ να διαπιστώσω!!! χεχε Αλλά μια μόνο απορία
μου δημιουργήθηκε........ την αντιασφυξιογόνα μάσκα χημικών τι την
ήθελε;;;;;;;