[openyourmind] Re: [openyourmind] Επαγγέλματα για μη βλέπωντες στην Ελλάδα...

  • From: ευγενία σταμάτη <jennyjostamati@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 May 2011 17:06:15 +0300

            ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ, ΆΝΝΑ-ΜΑΡΊΑ!
ΠΟΛΎ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΤΟ ΘΈΜΑ ΠΟΥ ΈΘΕΣΕς, ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΑΠΑΣΧΟΛΕΊ ΠΟΛΛΟΎς
ΑΠΟ ΕΜΆς.
ΔΥΣΤΥΧΏς, ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΎς ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΜΟΝΌΔΡΟΜΟς Η ΛΎΣΗ ΤΟΥ ΙΕΚ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΉς ΚΙ Η ΙΔΈΑ ΑΥΤΉ ΈΧΕΙ ΕΠΙΚΡΑΤΉΣΕΙ ΠΛΈΟΝ.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΜΩς ΟΤΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΕΊΝΑΙ ΑΚΡΙΒΏς ΈΤΣΙ, ΟΤΙ Η ΕΝΑΣΧΌΛΗΣΗ ΜΕ
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΌ ΚΈΝΤΡΟ ΕΊΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΕΠΙΛΟΓΉ. ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΗΜΕΊΟ, ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ
ΔΙΕΥΚΡΙΝΊΣΩ ΌΤΙ ΌΛ'ΑΥΤΆ ΔΕΝ ΤΑ ΛΈΩ ΜΕ ΔΙΆΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΙΏΣΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ
ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ Ή ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΉΣΩ ΤΟΥς ΑΝΘΡΏΠΟΥς ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΌ. ΕΊΜΑΙ ΥΠΈΡ ΤΗς
ΆΣΚΗΣΗς ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΥ ΕΠΑΓΓΈΛΜΑΤΟς ΑΠΟ ΑΝΘΡΏΠΟΥς ΠΟΥ ΤΟΥς ΑΡΈΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥς
ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΊ. ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΆ ΧΡΌΝΙΑ ΉΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ, Η ΛΎΣΗ ΤΗς
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΉς ΉΤΑΝ ΊΣΩς ΜΙΆ ΑΝΑΓΚΑΙΌΤΗΤΑ, ΆΝ ΌΧΙ ΓΙΑ ΌΛΟΥς, ΓΙΑ ΤΟΥς
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΥς. ΠΛΈΟΝ Η ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΈΧΕΙ ΑΛΛΆΞΕΙ, ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΌ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΏΜΗ
ΜΟΥ ΒΑΘΜΌ, ΑΛΛΆ ΚΑΤΑ ΈΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΠΟΣΟΣΤΌ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ, ΑΚΌΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΩ
ΤΡΟΜΕΡΌ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΈΛΛΕΙΨΗς ΒΙΒΛΊΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΚΑΤΑΦΈΡΝΩ ΝΑ ΈΧΩ ΣΤΑ ΧΈΡΙΑ ΜΟΥ
ΜΕΡΙΚΈς ΦΟΡΈς ΛΊΓΕς ΜΈΡΕς ΠΡΙΝ ΕΞΕΤΑΣΤΩ ΚΙ ΑΥΤΌ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΊ ΜΕΓΆΛΕς ΔΥΣΚΟΛΊΕς.
ΔΕΝ ΛΕΊΠΟΥΝ ΌΜΩς ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΔΙΆΘΕΣΗ ΝΑ ΒΟΗΘΉΣΟΥΝ ΌΣΟΝ ΑΦΟΡΡΆ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ
ΜΕ ΤΟΥς ΕΚΔΟΤΙΚΟΎς ΟΊΚΟΥς, ΤΗΝ ΗΧΟΓΡΆΦΗΣΗ ΒΙΒΛΊΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΊΗΣΗ
ΕΘΕΛΟΝΤΏΝ. ΑΠ'ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΆΠΟΨΗ ΈΧΟΥΝ ΑΛΛΆΞΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ. ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ
ΜΌΝΟΙ ΜΑς ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΆΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΑΥΤΌ.
ΠΡΙΝ ΛΊΓΟΥς ΜΉΝΕς, ΓΡΆΦΤΗΚΑ ΚΙ ΕΓΏ ΚΑΙ ΞΕΚΊΝΗΣΑ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΕΚ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΏΝ,
ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΈΜΕΙΝΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΕΒΔΟΜΆΔΕς. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΈς ΕΊΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ
ΙΚΑΝΟΊ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΊΜΑ ΠΟΛΎ ΕΥΧΆΡΙΣΤΟ, ΑΛΛΆ ΤΟ ΘΕΏΡΗΣΑ ΑΔΎΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΏ ΜΕ
ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΙΝΕΊ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ. ΊΣΩς ΑΚΌΜΗ ΚΙ ΆΝ ΤΕΛΕΊΩΝΑ ΤΟ ΙΕΚ, ΠΟΤΈ ΝΑ
ΜΗΝ ΚΑΤΆΦΕΡΝΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΏ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΌ ΚΈΝΤΡΟ, ΓΙΑΤΊ  ΔΕΝ ΘΑ ΉΜΟΥΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΑΠ'ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΌ ΜΟΥ, ΑΠΛΏς ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΆΖΕΙ. ΓΝΩΡΊΖΩ
ΑΡΚΕΤΆ ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΌΡΑΣΗς ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΈΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΈΝΑ Α.Ε.Ι. ΚΙ
ΕΡΓΆΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΏς ΣΤΟΝ ΤΟΜΈΑ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΕΠΙΛΈΞΕΙ, ΠΑΡΈΧΟΝΤΑς ΥΠΗΡΕΣΊΕς ΙΣΆΞΙΑ
ΜΕ ΤΟΥς ΒΛΈΠΟΝΤΕς ΣΥΝΑΔΈΛΦΟΥς ΤΟΥς, ΣΤΟΥς ΤΟΜΕΊς ΤΗς ΔΙΚΗΓΟΡΊΑς, ΤΗς
ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑς, ΤΗς ΨΥΧΟΛΟΓΊΑς, ΤΗς ΜΟΥΣΙΚΉς ΚΛΠ.
ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΠΟΛΛΟΊ ΈΧΟΥΝ ΠΑΡΌΜΟΙΕς ΑΠΌΨΕΙς . ΈΝΑ ΤΜΉΜΑ ΑΥΤΏΝ, ΌΜΩς, ΑΠΟΦΑΣΊΖΟΥΝ
ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΨΟΥΝ ΤΙς ΕΠΙΔΙΏΞΕΙς ΤΟΥς ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΈΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΎΚΟΛΗ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΆ
ΣΊΓΟΥΡΗ ΛΎΣΗ ΤΟΥ ΙΕΚ, ΠΙΕΖΌΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΊΣΩς ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΌ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΠΟΥ ΑΝΗΣΥΧΕΊ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΉ ΤΟΥς. ΈΝΑ ΆΛΛΟ ΜΈΡΟς
ΌΜΩς, ΑΠΟΦΑΣΊΖΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΕΙ ΤΟ ΌΝΕΙΡΌ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΉΣΕΙ
ΜΙΆ ΘΈΣΗ ΣΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝΤΟς ΤΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΏς ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΎΚΟΛΟ, ΑΛΛΆ
ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΑΞΊΖΕΙ ΤΟΝ ΚΌΠΟ.
ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΊΕς ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΆΛΕς, ΌΠΩς ΌΜΩς ΜΕΓΆΛΗ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΠΟΊΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ
ΠΕΤΥΧΑΊΝΕΙς ΤΟΥς ΣΤΌΧΟΥς ΣΟΥ.